January 16, 2010

We Will Rise....

Sabtu, 15 Jan 2010.. pagi aku dikejutkan dgn. satu berita dimana website community Gamerz aku & other's friend duk lepak & sembang about game & entertainment telah di delete seseorang.... wat ta heck is this?

Semua members dah reyuh dan kecoh, masing2 x puas hati dgn. apa yg. telah berlaku... sebelum ni smua terkawal dan hapy, tiba2 saja datang malapetaka tak diundang ini... habis, kami bagaikan tiada rumah utk. bersatu dan berkongsi suka & duka di alam internet...

GamerzUnite ... satu domain yg. aku nampak baru nak berkembang dan punya harapan utk. maju kedepan... tapi apa yg. telah terjadi sngt. mendukacitakan semua...

Satu meeting urgent akan dibuat dlm masa terdekat dan aku yakin pada petang post ini ditulis mereka (member2) admin dan smua yg. berdekatan akan turun utk. membincang kan isu masa depan community ini.... dari penempatan sementara kami di FB dan sebuah forum tidak berbayar, aku nampak masing2 dah menunjukkan rasa tanggungjawab dan semangat utk. kembalikan community gamers dikalangan kami rakyat malaysia yg. kecil ini...

Brother's ... u all can make it, dengan semangat & kekuatan baru kita, aku yakin kita mampu untuk kembalikan apa yang telah pernah kita bangunkan dan kali ini kita akan bangunkan dengan wajah baru dan lebih berkualiti dari yang sebelum.. Insyallah :)

No comments: