January 01, 2010

rezeki akhir tahun....

Dalam Disember 2009 lepas, ada satu competition mereka logo sempena bulan celik IT anjuran PERDA ... kebetulan kakak kpd. member game aku soang ni [oyama] yg anjur n suh inform2, so kawan aku ni pom roger2 aku suh try join, aku try jer la join...

Ntah mcmana, dah rezeki kot, aku nyer design terpilih utk 1st prize & 2nd prize ... cuak gak la, 1st time aku menang contest seumuq hidup aku, haha.. apa2 pon bersyukur sangt psai dpt. menang ni...

Hadiah x kurang hebat gak la... 1k ++ for both places ... so rezeki aku lar ujung taun 09 ni, buat simpan2 utk bekalan kemudian hari nnt...

Kat cni aku nak thanks to individu yg terlibat dan patut aku berterima kasih tak sangga atas apa yg. aku dpt nih... million thanks to oyama & kakak dia,kak ipaq ku [sbb bagi aku guna pakai nama dia utk 2nd design aku],mat edie [teman/n bwk aku p amik hadiah..ang x mng xpa, next time ada rezeki lagi hebat utk ang, insyallah.. :)]



*gambar hiasan ketika hari amik hadiah, mat edie as model pada hr tu sbb aku pemalu utk bergambar -_-

3 comments:

Nazz said...

uhuks.gracias la for d appreciation.terharu la plak haha~congrats bro! proud of u!

steellusion said...

haha tenkiu2, tapi ceq tiada masuk jua lagik, keraih kalau kait ngn gomen2 nih -_-

Naz::Geg::Mijie said...

hahaha redha je la dik oi~