November 04, 2008

petang tue...

petang tu aku ngn soang kwn aku gi megamall mau beli dvd katun... then otw tu.. ader la drama ..cmni ceta dia...


mamat x knai : bang..bang.... [dia tahan aku ngn kwn aku ni kat tepi highway]
kawan aku : hahh..ada apa mat??
mamat x knai : bang..ishk..err.. saya nak habaq pon malu..tapi dah tatau nak mintak tolong lagu mana ni...
aku : hahh..apa dia mat, bagitau la..
mamat x knai : mcmni abg..saya bukn org jahat la..tapi saya nak balik bandar baru nih.. duet nak isi minyak muto sy tak cukup.. ingat nak pinjam la kat abg siket...
kawan aku : (buat muka cengey...)
mamat x knai : dak abg..saya bukan org jahat, memang btui ni ..saya da xtau nak buat camna ni, kna gak balik bandar baru ptg ni.. mintak tolong sngt2 la ngn abg ni...
aku : (bisik kat kawan aku) hang nak buat amal jariah ka kita nak blah lagu tu ja..?
kawan aku : (seluk poket, ada RM4..bagi kat mamat x knai tadi) Nahh.. hat ni ja ada la ni...
mamat x knai : bang.. mintak singget lagik bleh...?(buat muka x malu)
aku : amboi mamat nih, org da bagi ihklas, dia nak demand2 lak..
kawan aku : saya ada hat tu ja abg la nih... cukup haihh duit minyak takat muto kriss abg tu.. okla abg, kami blah dulu, ada hal ni...
mamat x knai : errhh.. tima kasih la sngt2 abg .. ni saya nak bayaq balik lagu mna ni?
kawan aku : tak yah susah2, saya sedekah ja... buat la isi minyak ngn duet tu..
mamat x knai : tima kasih la abg... assalamualaikum...(reti gak bagi salam..baguih2)
aku&kawan aku : wasalam.... (truih blah..)

p/s: hahaa..saja aku post nih..burink tatau wat pa dikala tngh render/burn dvd kja editing aku nih kat opis.. awat la muka kami ni kerap sngt org suka mintak simpati..??? muka kami ni muka pemurah kot ??huhuu...

1 comment:

mr_touya said...

aku pon penah kena..kat bank ngan kt jalan nk masuk taman aku..xpala.. klau dia muhung masuk neraka, klau betul dpt pahala..bg je..