November 07, 2008

Kerteh Jagung #01





















Kerteh Jagung?Haha..ni bukan hat hampa dok makan bila time pi tengok wayang tu.. ni 'POPCORN' .. komik yg. menghimpunkan karyawan2 komik dari malaysia & antarabangsa.. kesmua mreka disatukan dlm. sbuah komik yg dberi nama 'POPCORN'.


Ni 1st issue ..aku pon terbaca review psai ni dlm 'GEMPAK' .. so masa aku pi runda2 kat queensbay hari tu terjumpak lak ngn komik ni ..so apa lagik aku rembat je la..rm15.90 senaskah.. tapi aku puas hati la... kualiti komik ni setaraf dgn. komik antarabangsa... ilustrasi dia pon cun... so aku suggest kalau hampa kaki komik/collector pi la carik satu...


Antara karyawan komik yg. terlibat dgn. projek 'POPCORN' ni ialah.. Kromosom, Adijin, Tan Eng Huat, Baba Chuah dan beberapa lagi yg. aku tak ingat... dari seluruh plusuk negara ada join ngn komik ni...

p/s: sorry la.. pic sngt buruk, aku tak reti snap gambaq n ni pon pakai henpon ja..huhu

No comments: